Relleu de la representació de la CUP a l'Ajuntament de Torà

El passat 8 de juny va fer 2 anys de la presa de possessió dels dos regidors de la CUP a l’Ajuntament de Torà.

Tal i com anunciàvem en el nostre programa electoral, en el ple municipal d'aquest 20 de juny el primer regidor de la CUP, l’Ivan Solé, dimiteix per donar pas a la tercera de la llista, la Mercè Garganté. Seguidament, en el següent ple, el Jordi Vilaseca, segon regidor, dimitirà perquè pugui entrar a l’ajuntament el Ramon Porta.

Amb aquest sistema de rotació, l’assemblea assumia de forma col·lectiva la funció de ser regidor/a sense delegar decisions a una sola persona ni atorgar-li la tasca implícita en el pas per l’ajuntament i la implicació en temes municipals. Hem volgut fer-ho d’una manera diferent, essent una experiència d’aprenentatge continu sobre el món local i del treball en equip.

Aprofitem per incentivar-vos a participar en les decisions de l’ajuntament, a fer que la gestió de l’administració local toqui de peus a terra i que sigui coherent i justa amb el desenvolupament dels pobles d’aquest municipi. És veritat que, en el moment actual, no tenim marge de decisió degut a la unanimitat de la qual gaudeix l’equip de la Mercè Valls, però no per això, hem de deixar d’informar-nos, opinar i proposar.

Així doncs, us animem a promoure l’acció política al nostre municipi, amb ganes i voluntat de canviar les coses; i, us convidem a participar de la feina que s’està fent i es pot fer des d’un espai de debat i treball sobre el funcionament d’aquelles coses que més ens afecten i sobre les quals podem incidir.